torsdag den 8. januar 2015

Maybelline Color Tattos - Pink, Pomegranate & Gold

Jeg er kæmpe mega moster fan af Maybelline Color Tattos. Jeg fabler løs om det i mine årlige favoritter, bruger dem tit i tutorials og klar med mig-videoer og har dem på stort set i hver video jeg smækker om, enten som base eller alene.
Jeg har et total af syv, dog ligger den ene et andet sted end hos mig selv. Så idag skal vi fokuserer på dem, som er til højre på billedet, nemlig de farverige af dem.
De sælges for sådan cirka 60 kroner hvorend de fører Maybelline, men to af de tre i dette indlæg skal købes enten online eller i udlandet.
Første del af anmeldelsen af Maybelline Color Tattoos kan læses her.

Pink Gold:
Den her er højt elsket! Jeg købte den i Prag for 2½ år siden, så jeg ved ikke, om den kan købes i Matas. Jeg bruger den heftigt hen over sommeren, fordi det er sådan en sød romantisk farve. Den er super metallisk, ligesom On And On Bronze.
Den er lidt lysere i det, og selvom pigmenteringen er super god, er det alligevel en der hurtigt mister sin intensitet, når man toner den ud med enten fingre eller pensler. Den holder lige så godt som alle de andre Color Tattoos, med eller uden en pulver ovenpå, og hele dagen ind til jeg tager dem af.




Metallic Pomegranate:
Det her er min nye kærlighed. Den er SÅÅÅÅH flot. Det er en dyb sensuel varm blomme-farvet base med guld fleks og et sølv sheen i sig. Den skal dog bygges lidt mere op end de andre, for at få samme intensistet, som på swatchet nederst i indlægget. Dog tones den nemt ud og kan holdes mere nedtonet med et tyndt lag, så det er super nemt at kreere et helt look på ingen tid med denne øjenskygge.
Den kan ikke købes i butikkerne i Danmark, så hold øjnene åben, når du skal til udlandet!



24K Gold:
Den her et mareridt. Det her er præcis det samme, som Eternal Gold, nemlig et værre rod. Farven er SUPER flot og utroligt iøjenfaldende (staves det sådan??).
Den er chunky, gritty, ru og umulig at arbejde med, at tone ud og bygge op. Med eller uden pensel så fungerer den bare slet ikke for mig. Den drysser under påførslen, hvilket er super sært for en creme øjenskygge. Den sætter sig også i min globelinje hen over dagen og holder ikke den mindste smule på andre øjenskygger.
Nedenfor kan ses, hvor chunky og ujævn den går på.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar