torsdag den 8. januar 2015

Maybelline Color Tattoo - Taupe, Bronze & Chocolate

Jeg snakker tit om Maybelline Color Tattoos. Jeg ELSKER dem, for at sige det mildt. De holder på ellers ret så fedtede øjenlåg, kontra hvad en Mac Paint Pot ikke kan uden en primer nedenunder.
Jeg har et total af syv forskellige, den ene er bare et andet sted. Og idag har jeg tænkt mig at gå igennem dem, som I kan se på højre side ovenfor.
De koster vist en 60 kroner hvorend de fører Maybelline.
Anden halvdel af anmeldelsen af Maybelline Color Tattoos kan læses her.

Jeg starter fra toppen og arbejder mig ned, så den sjove matte brune farve er først.

Permanent Taupe:
En mat musegrå farve, ret mørk i tonen. Den er cremet, holder godt og en en fænomenal base til et grungy smoky eye.
Den kan bygges op i intensitet og derfor også tones ned, hvilket er skønt at lege rundt med. Den holder på mig hele dagen og sætter sig ikke i globelinjen eller rejser langt ned under øjnene.
Jeg kan også bruge den her i mine øjenbryn med en meget let hånd. Og så har jeg øjenbryn ind til jeg vil have dem af igen.
Denne farve kan købes i butikkerne i Danmark.



On And On Bronze:
Navnet siger det hele! En bronze farve med et fuldstændigt åndssvagt metallisk finish. Den er smooth i konsistensen, lækkert pigmenteret, holder i evigheder på mine øjenlåg og den kan nemt bygges op og tones ud med både fingre og pensler.
Den fungerer både alene og med andre øjenskygger og kan sagtens selv bruges til at lave et helt look, da det metalliske finish laver skygger i globelinjen og giver definition uden at få brug for en anden mørkere øjenskygge.
Den kan købes i Matas i modsætningen til nogle af de andre jeg har.



Chocolate Suede:
En af de nyere tilføjelser til min lille samling. Det er en mørk brun base med et lettere gyldent/guldfarvet sheen under sig. Der er lidt rødr at se i den også, så der er en skøn balance af varm og kold i den her. Den toner ud, bygger og holder lige så godt som de tidligere to. Den er meget mørkere alene end On And On Bronze, så den er mere velegnet til et mørkt look, hvad enten grungy eller et metallisk smoky eye.
Denne kan også købes i Matas.

Nedenfor ses de elskede swatches.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar