torsdag den 8. januar 2015

Revlon Lip Butter - Pink Truffle


Her er lillesøsteren til Tutti Frutti! Det betyder bare at jeg købte den her efter Tutti Frutti... Farvemæssigt er den her meget mere moden i det nemlig.
Som alle andre Lip Butters, er den her super cremet og fugtgivende.

Pigmenteringen er medium, så den kan nemt tones ned eller bygges op til en intenst rosa brun.Og ikke at jeg ved meget om farverne, men jeg forestiller mig det her er en shiny version af en Kylie Jenner lip, måske en millimeter mere rosa.

Holdbarheden er ikke den aller bedste, og det er pga. mængden af fugt i den. Når den tones ned holder farven en lille bitte smule længere, og når den bygges op fader farven hurtigt, fordi der er et tykkere lag at tage af, når man spiser og drikker.

Farven er en lidt mørkere version af en MLBB (My Lips But Better), så den kan nemt få dine læber til at se naturligt pigmenterede og velplejede ud. Den går også til en hel del forskellige looks, fordi det er en mere neutral farve, så til både et neutralt øje, et farverigt eller et smoky eye.
Jeg elsker den her, og især når jeg laver mine lettere grungy smoky eyes med en kold mat brun over og rundt om hele øjet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar