torsdag den 8. januar 2015

NYC Sun 'n Bronze - Montauk Bronze

NYC's bronzer i Montauk Bronze vandt kategorien som Årets Bronzer. Jeg bruger den ikke tit i videoer, men det er fordi jeg ikke bruger bronzer særlig tit, da det ofte ligner mit ansigt er alt for mørkt i forhold til farven på min krop. Så det er kun om sommeren jeg sådan gider bøvle med det.

Men denne her er nu engang en favorit, som jeg vender tilbage til, fordi jeg kender den, og ved farven passer i undertonen, da den ikke er hverken for rød, aske-farvet eller orange. Der er heller ikke for meget shimmer i, tvært imod, da den har et sheen finish til sig.

Umiddelbart ville man tro den så orange ud, da de lyse striber i den, har en tydelig orange tone til sig. Men de mørke striber har en semi aske-rød farve, som gør den mere neutral, men stadig gør, at når man blander farverne sammen, får en farve der imiterer en solgylden glød.

Den holder på mig i et godt stykke tid. Da jeg kun bruger den om sommeren, holder den ikke så længe på mig, som den ville gøre om vinteren, da jeg sveder en hel del i det varme vejr. Og oven i det har jeg også fedtet hud. Men holder nogenlunde stand. Det er heller ikke det jeg vil klage over, for selv min foundation smelter og fordamper i solen om sommeren.

Jeg påfører den med en fluffy børste, helst e.l.f.'s Studio Complexion Brush eller en fluffy kabuki børste til kroppen/kravebenene, f.eks. den fra H&M. Det fordeler den rigtig flot og ikke alt for intenst, så jeg har mere kontrol over hvor intenst, mørkt og shiny det bliver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar