torsdag den 8. januar 2015

MUA £1 Blusher - Lolly & Candyfloss

Jeg snakkede i en periode rigtig meget om MUA's blushes, især hen over sommeren og efteråret. Jeg ejer disse to og overvejer at få fat i flere farver, da jeg er ret så glad for de her to. Den ene af dem, Lolly, som er den til venstre, er den jeg nævnte i min 2014 Favoritter-video. Og her er swatchet og anmeldelsen af begge blushes!

Lolly:
En fersken-orange blush med guld shimmer (der er billeder nederst i indlægget). Med fingrene swatcher den ikke smadder fantastisk, men med en børste sparker den røv! Pigmenteringen er medium, så intensiteten kan nemt justeres alt efter hvad man er ude efter. Den kan nemt tones ind i huden så man undgår de hårde linjer og efterlader en smuk naturlig farve. Fersken er for mig den mest naturlige blush farve end hvad pink er. Holdbarheden er også god. Jeg har den stadig på kinderne når dagen går på hæld, hvilket er imponerende, især taget prisen i betragtning.
Den er medium cremet, så ikke lige så blød som Sleek's Pomegranate.

Candyfloss:
En pink blush! Den er kølig i undertonen og en rigtig fin knap så hidsig Barbie-pink. Den har lidt blåt og sølv shimmer i sig, som ikke er glimmer, så det efterlader bare en meget subtil glød til kinderne uden man ligner en disko kugle eller en fedtet gris. Ligesom med Lolly er holdbarheden sublim, pigmenteringen er medium, udtoningen er en leg og konsistensen er medium. Den eneste forskel er farven og mængden af shimmer i de to. Den her har mere af det.

I kan forhåbentligt se mængden, farven og størrelsen af shimmeret i billederne nedenfor. Og også hvordan shimmeret kan ses på huden i swatchet. Billederne er meget meget tæt på at være præcis som de ser ud in real life i dagslys, så forhåbentligt får I også et godt indblik i farverne som de er! :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar