torsdag den 8. januar 2015

Gosh Velvet Touch Eyeliners - 018 & 019


Eyelinerne fra Gosh' Velvet Touch linje vandt prisen for Årets Eyeliner i blyant-form. Og nu skal jeg forklare Jer hvorfor!

De er rasende pigmenterede, de er super duper mega cremede, så det hiver ikke i øjenlågene når man bruger dem. De kommer i en del finishes: med glimmer, matte og med metallisk finish. Og selvfølgelig i et hav af farver, alt fra sort til grå, fra blå til grøn og de varme neutrale brune farver.
De har forbedret konsistensen af dem siden jeg købte mine første af dem, og den nye konsistens gør mig endnu gladere for dem end jeg allerede var dengang.

De holder på mig i evigheder, og begynder først at fade, når olien på mine øjenlåg er brudt helt igennem min primer og øjenskygge, så de holder godt. De går ikke i opløsning i den yderste øjenkrog og de sætter sig godt nok i den våde kant, til ikke at glide ned under øjet på mig.
Som accent på et neutralt øje, på den nederste vippekant eller som part to i en ombré liner i disse fænomenale!

De to til venstre er 018 med navnet I Sea You og 019 med navnet Temptation.

018 - I Sea You
Den mest metalliske af de to jeg gennemgår her. Den har en blå base med et azur-grønt metallisk finish og guld-fleks i sig. Den er  flot. Like fo realz. Jeg tænker Sephora har en eyeliner i deres linje, som ligner, men jeg har ikke rigtig brug for en mere i den her farve. Den er smadder cremet, som jeg nævner ovenfor. Det går igen i alle eyelinerne jeg har.

019 - Temptation
En mørk, næææsten sort base, med et smukt lilla metallisk finish og med en helvedes masse ultra violet fleks i sig.
På det mørkere billede her skal I bedre kunne se glimmer/fleks stykkerne i dem. Alt efter hvordan lyset rammer, har den her mere kontrast i sig end I Sea You, hvilket jeg synes gør den rigtig smuk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar