torsdag den 8. januar 2015

Bennefit Gimme Brow - Light/medium

Jeg snakker konstant om Benefit's Gimme Brow på min kanal. Og jeg bruger den tit i andre videoer også. Og med god grund! Det er mit andet produkt fra Benefit, det andet er deres Porefessional Primer, som jeg ikke umiddelbart er begejstret for. Idag er fokus dog denne lille bitte sag, som jeg også nævnte i min 2014 Favoritter-video.


Her ses et swatch på et stykke papir. Det var lige nemmest kontra at vise det på min hånd. I kan altid se den på mine bryn i mine videoer, hvor jeg tit har close ups af mine øjne i slutningen.
Den har en mere aske-farvet undertone end hvad standarden er for øjenbryns produkter. Jeg kæmper lidt med at finde nogle, som er kølige nok i tonen, da de fleste jeg har prøvet er for røde, gule eller brun-sorte i det. Men den her har en perfekt farve i mine øjne!
Jeg kan bygge intensiteten op i mine bryn, så de er mørkest mod den yderste halvdel og lysere mod den inderste, hvilket er super smart. Det giver et super naturligt finish, medmindre man virkelig smører sine øjenbryn godt ind. Børsten er itty-bitty,mega,tiny, så jeg har utroligt meget kontrol med den, hvilket er skønt. Jeg kan derfor nemt bruge dette ene produkt til at fikse mine øjenbryn, og det er skønt på en travl morgen. Inden brugte jeg både en spoolie, en skrå børste, en pulver/øjenskygge og en klar gel til at sætte den. Her har jeg alt i en. Like wut.

Den er dog pisse dyr, omkring 180 kroner. Det er ret vildt. Jeg har haft min siden juli måned og brugt den meget heftigt, og jeg har stadig mere i den. Så den holder okay længe, hvilket jeg godt kan retfærdiggøre prisen med. Jeg tror dog snart jeg ikke har mere tilbage....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar