mandag den 15. december 2014

MUA Undress Your Skin - Iridescent Gold



Jeg har nu et lille indlæg oppe om den her highlighter. Jeg snakker rigtig meget om den, ELSKER den og den er endda en dupe for en anden highlighter. Dem sammenligner jeg i et andet post, der snart kommer op.

MUA's highlighter i Iridescent Gold fra deres Undress Your Skin-linje er absurd flot. Der er 7,5 gram produkt i produktet, indpakningen er ikke den smækreste, men til prisen (£3) klager jeg nu ikke. Den er relativt groft malet, men super blød og blender smukt ud på kindbenene. Jeg har brugt den i flere videoer, hvis I ønsker at se den in action. Den fungerer godt som både highlighter og øjenskygge. Den kan også kommes oven på en læbestift som topper for at få læberne til at se dejligt fyldige ud.

På swatchet til venstre kan I se den tæt på. Den har en meget markant undertone af guld, så den er meget varm på kinderne. Os med meget lys hud skal være ret forsigtige, ellers ligner det vi har en stribe af for mørk guld hen over kinderne. Men med en let påførsel er den super smuk. Den har en hvid base, som reflekterer guld, så for tung applikation kan også komme til at se ud af alt for meget.

That's all for this post! Jeg håber I kan bruge det her stillestående swatch bedre end mine ellers utroligt rystede swatches fra mine videoer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar